السبت، 18 يونيو 2011

أي كلام 1

يا سلام لو اسحبني علي الاسكنر و بعدين اطبعني بتاع خمسين ستين نسخة ، او استنسخني ، خمسة بس مني و من غير ما اقول لاي حد ان نسختي اتعاملت معاك امبارح ، يااااه كل الحاجات اللي مش عاوزة تخلص هتخلص ، و كل الحاجات اللي مش عارف اعملها هعملها ، و هيبقي فيه وقت ، انظمهم ايه ، انا هخلي نسخة مني تنظمهم ، واحد يروح الشغل مكاني لا واحد مش كفاية للشغل انا اخليهم تلاتة و يقسموا بعض ده يدخل ده يخرج ، وهكذا ، و اوزعهم ، و واحد يخلص الحاجات المتأخرة ، ياااه كل دي حاجات متأخرة هتخلص امتي مش عارف ، اهو النسخ بقي تتصرف ، ايه ده
هو انا هفكرلهم كمان
و بعدين انا اعمل ايه بقي
اولا : اكتب نفسي اكتب ، هجنن و اكتب ، مش قادر ، دماغي كلها بتفكر ايه اللي معملتوش النهاردة ايه ملحقتش اخلصه و بكرة بردو مش بخلصوا مشكلة
كل ما هقول هقعد واكتب مش بكتب بفضل اقول ، معملتش كذا ، فاتني كذا ، يا سلام لو عملت ده و ه
و القاءة بقت بالعافية في المواصلات و انا رايح اي حته ده لو منمتش قبل ما اطلع الكتاب و ابتدي فيه
تصور كتاب بقاله تلات اسابيع في الشنطة علي نفس الصفحة متقلبتش
نفسي اكتب بقي
نفسي اخد اجازة من الشغل اسبوع و افضل اكتب طول الاسبوع مش مهم اكتب ايه المهم اكتب

ليست هناك تعليقات: